رشد چشمگیر تقاضای طلا در کشورهای عربی
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

میزان تقاضا برای خرید طلا در فستیوال خرید دوبی با رشد چشمگیری از سوی بازدیدکنندگان داخلی و خارجی روبرو شده و این مساله منجر به افزایش فزاینده تقاضای طلا در کشورهای عربی شده است.

خرید طلا.فستیوال خرید دوبی.گلف نیوز.خاورمیانه.مسکن و مستغلات.بازار دوبی.قیمت طلا

به نقل از پایگاه اینترنتی گلف نیوز؛ فعالان بازار طلای دوبی اعلام کردند، با آغاز فستیوال خرید دوبی از 2 ژانویه میزان تقاضا برای خرید طلا در دوبی از سوی خریداران خارجی به خصوص سوری ها، مصری ها و ایرانی ها به شدت افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش مردم خاورمیانه هنوز بر این باورند که طلا بهترین کالا برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش دارایی و سرمایه در برابر شوک های اقتصادی و سیاسی است.

آغاز بهار عربی از سه سال گذشته تاکنون به نفع اقتصاد دوبی تمام شده است. بخش مسکن و مستغلات دوبی و همچنین بازار فلزات گرانبهای دوبی با رشد چشمگیری در سال های اخیر روبرو شده است.

میزان تقاضای طلا در بازار دوبی از شش ماه دوم سال گذشته به طور فزاینده ای افزایش یافته و بسیاری از سرمایه گذاران و خریداران طلا به خصوص از کشورهای عربی برای خرید به دوبی می آیند.

کاهش قیمت جهانی طلا در ماه های اخیر نیز به روند فزاینده تقاضا در بازار دوبی دامن زده است. قیمت طلا در سال 2013 میلادی با افت 28 درصدی روبرو شد که این میزان کاهش در 32 سال اخیر بی سابقه بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی